Sedona Methode

Loslaten, hoe moet dat?
Wat zijn we vaak in gevecht met onszelf en met:


◾negatieve gedachten;
◾zelfsabotage-patronen, bijv. uitstelgedrag;
◾negatieve overtuigingen, zoals: ik ben het niet waard;
◾piekergedachten;
◾een vervelende situatie waar je niet aan wilt terugdenken;
◾ een persoon in je omgeving.

In deze situaties is de Sedona loslaatmethode perfect. Deze eenvoudige methode is makkelijk aan te leren en kun je vervolgens toepassen op jezelf. Dit helpt je om meer innerlijke rust te creƫren in je hoofd en je lijf.

Stress en angst rondom coronavirus loslaten

Momenteel is er veel onrust en stress rondom het coronavirus. Niet alleen stress om het virus zelf, maar ook rondom de overheidsmaatregelen om het virus in te dammen. En de verschillende reacties van mensen hierop, zoals de maatregelen negeren of hamsteren. Dit roept weer stress bij anderen op. Onbegrip over en weer.

Echter, stress verzwakt je immuunsysteem. Niet handig dus in deze tijden! Hieronder een korte oefening van ongeveer 5 minuten om stress los te laten. Je hebt alleen een stoel nodig. Ga lekker zitten en volg de aanwijzingen. De bedoeling is om de oefening meerdere malen te herhalen, door ‘m opnieuw af te spelen totdat je merkt dat er een soort rust over je komt.

Korte oefening: stress rondom coronavirus loslaten

Neem gerust contact op voor meer informatie of een sessie.